注册:2014年2月8日
 用支付宝给amikoilin付款或购买其商品,支付宝交易免手续费、安全、快捷! 点击这里发送电子邮件给amikoilin

发贴心情
《山村》12.19
《山村》三语种对照
《山村》研读会友群
 柴门霍夫世界语大学群

Amiko·ilin 发布
12.19 "Mi estas,oldulo mia," la pastro respondis senkohere. "Ĉu vi deziras,ke mi instruistiĝu? Dankon,ne!"
"Ni ne deziras,ke vi instruistiĝu," unu el la viroj respondis,kaj montris al li pistolon,kiun li portis en la zono. "Venu kun ni. Ni estas de la nova loka registaro. Ni vidis vin murmuri preĝon ĉe la ekzekutejo hodiaŭ matene. Vi samspeculoj!"
"Kio estas tio?" mia patrino demandis al la vizitantoj tre panike.
"Li estas arestita," unu el la senuniformaj detektivoj diris.
"Pro kio?"
"Por esti juĝata! Ĉu vi ne scias,ke li estas revolucia bandito?"
"Sed li estas fervora subtenanto de la nova dinastio," mia patrino diris. "Li asertis tion antaŭnelonge."
"Do kiel vi klarigas la fakton,ke li ricevis tri muojn de la tero de Lordo Ĉu Min de la revoluciaj banditoj? Li ne estas malklera kamparano,vidu. Li estas pastro scipovanta legi kaj skribi,samkiel lia komplico la instruisto."
"Ne argumentu kun vilaĝanino,kompano," la alia detektivo diris. "Ni iru. Ni havas tiom multe da taskoj nuntempe!"
"I am,my old man," the priest answered incoherently. "Do you want me to teach? No,thank you!"
"We don't want you to teach," one of the men said,and showed him a pistol that he carried at his belt. "Come along with us. We're from the new local government. We were watching you murmuring prayer at the execution ground this morning. Your birds of a feather!"
"What is that?" my mother asked the visitors in great panic.
"He is under arrest," one of the plain-clothes detectives said.
"What for?"
"For trial! Don't you know that he is a revolutionary bandit?"
"But he is a great supporter of the new dynasty," my mother said. "He confessed that not a long time ago."
"Then how do you account for the fact that he received three acres of Lord Chumin's land from the revolutionary bandits? He is not an ignorant peasant,you know. He is a priest capable of reading and writing,just like his accomplice the schoolmaster."
"Don't argue with a village woman,pal," the other detective said. "Let's go. We have so many other jobs to do these days!"
ip地址已设置保密
2014/7/4 9:13:55

网上贸易 创造奇迹! 阿里巴巴 Alibaba
Copyright ©2006 - 2018 Elerno.Cn