Ĉu amo, aŭ pli ĝenerale, ĉu amikeco ne ĉiam signifas havi antaŭjuĝojn kontraŭ aliaj, la ne-amatoj, la ne-amikoj?
pli ĝenerale 是什么意思,ne-amatoj, ne-amikoj 又是什么意思呢?
2017/7/19 9:08:06
longulo
等级:钻石牌世界语者
文章:1781
积分:13528
门派:无门无派
注册:2006年7月14日
第 12 楼
La antaŭjuĝon, ke la aliaj ne estus tiom bonaj amikoj kiel la favorata persono?
这个句子怎么回事,没有主语吗?ke 起什么作用?
2017/7/19 9:09:46
longulo
等级:钻石牌世界语者
文章:1781
积分:13528
门派:无门无派
注册:2006年7月14日
第 13 楼
la senkulpan malamaton...
这个又是什么意思?
2017/7/19 9:11:10
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 14 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 8:26:51的发言:
Mi agrable surpriziĝas, iĝas iomete nervoza kaj nun eĉ pli atente observas ŝin.
nervoza 是“紧张”的意思吗?
对,是“紧张“的意思。
2017/7/20 10:12:45
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 15 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 8:33:15的发言: ŝi eĉ ne riskas rigardi al mi.
riskas 怎么理解,“冒险”似乎不通吧?
可以理解为“贸然,壮着胆子”之类的意思。
2017/7/20 10:14:01
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 16 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 8:35:44的发言: Se ŝi rigardus, ŝi vidus, ke mi staras sola, do havas tempon, kaj momente povus imagi nenion pli belan ol montri al ŝi mian helpemon, mian bonan volon...
havas tempon, povus imagi 前面都没有主语,好像都是 li 吧?
没有li 呀,应该是 mi。
2017/7/20 10:15:18
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 17 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 8:36:54的发言: la sekvanta leciono de la latina
“下一节课”?
对,是“下一节课”的意思。
2017/7/20 10:15:58
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 18 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 8:39:23的发言: nur min li opinias kapabla traduki ĝin
这个句子词序不太习惯,是不是 li opinias min kapabla traduki ĝin?
对,这个词序倒装了,很多初学者不太熟悉这样的形式。
2017/7/20 10:17:16
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 19 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 9:00:43的发言: Post la fino de la leciono, en kiu mi nur iomete malpli bone ol kutime tradukis miajn frazojn, denove estas pli longa, 10-minuta paŭzo.
en kiu = en la leciono?
正确!
2017/7/20 10:17:54
fangfang
等级:钻石牌世界语者
文章:457
积分:3227
门派:绿色
注册:2006年7月19日
第 20 楼
以下是引用longulo在2017-7-19 9:02:28的发言:
kaj denove enuas vagante inter la konataj kaj nekonataj lernantoj.